כפתור וואטסאפ
בלוג

הרמנוס – ברז בירה מהחבית במשלוח הביתה

אם אתם אוהבים בירה ומוצאים את עצמכם רוכשים בקבוקי בירה בכמות מסחרית, אולי תאהבו את הפתרון של מתקן ברז ביתי

אם אתם אוהבים בירה ומוצאים את עצמכם רוכשים בקבוקי בירה בכמות מסחרית, אולי תאהבו את הפתרון של מתקן ברז ביתי – ברז המחובר לחבית בירה שטריותו נשמרת והשימוש בו קל, נוח וזמין

 

אם אתם אוהבים לארח, או שאתם בעצמכם שותים בירה בתדירות יום יומית, אולי כדאי לכם למצוא פתרון יותר נוח שיכול גם להוזיל עלויות. ברז בירה עם חבית שמחוברת אליו שנותן לכם את האפשרות לשתות בירה טרייה, מהסוג החביב עליכם מבלי להצטרך לחדש את המלאי לעיתים קרובות מידי. כמובן שאם אתם נוהגים לאחר חברים שגם הם אוהבים לשתות בירה, הפתרון הזה תפור בדיוק בשבילכם!

איך זה עובד?

התהליך הוא פשוט, קל ונוח. ראשית, אתם מחליטים שדי לכם לרכוש בקבוקי בירה באופן כמעט יום יומי ומתקשרים להזמין ממתקן ברז בירה לבית הפרטי שלכם. שנית, אתם בוחרים הכין להציב אותו – ניתן להחליט על מקום קבע בו הוא ישכון, במטבח או במרפסת מקורה לדוגמה. או שאתם דווקא רוצים ברז בירה נייד שיוכל לשרת אתכם גם באירועים מחוץ לבית. לאחר מכן, משלוח של מתקן ברז הבירה מגיע אליכם הביתה עם הדרכה והסבר לגבי אופן הפעלתו. ולבסוף אתם שותים בירה באופן חופשי בבית שלכם, לבד או עם חברים. ונהנים.

אילו סוגי בירה קיימים?

בעצם, האפשרויות בסוגי הבירה שניתן למלא בהם את המכלים שמהם יוצאת הבירה בברזי הבירה הן בלתי מוגבלות. החל מבירות ישראליות, בירות בוטיק, וכלה בבירות הכי מוכרות שנמצאות במיינסטרים ומיוצרות במדינות שונות בעולם. אם ברצונכם להזמין בכל פעם סוג אחר של בירה על מנת לשמור על גיוון מסוים, גם זה אפשרי. תוכלו לבדוק אצל החברה שמספקת לכם את ברזי הבירה, אילו בירות זמינות להזמנה ולפי התשובה, להחליט.

איך שומרים על הטריות?

החשש שחבית הבירה תהיה בשימוש זמן ממושך ולכן הטריות תיפגם, והטעם של כוס הבירה שתימזג לאחר מספר ימים לא יהיה כטעם של כוס הבירה הראשונה, מובן בהחלט. אולם, אין צורך לחשוש! ברזי הבירה תוכננו ויוצרו בקפידה וקיים בהם מנגנון ייחודי השומר על טריותה של הבירה גם לאחר מספר שבועות. פתיחת הברז בכל פעם, לא משפיעה על הטריות והטעם באמצעיות מנגנון מיוחד.

האם ניתן להזמין משלוח? 

לאחר שהזמנתם את ברז הבירה, והוא קיים כבר בביתכם, אתם יכולים להזמין משלוח של חבית בירה כל פעם שתרצו ללא צורך להגיע ולאסוף. חבית בירה טרייה תגיע עד לדלת הבית שלכם בהתאם לסוג הבירה שבחרתם לאותו המשלוח. כאמור, אתם לא חייבים לדבוק באותו סוג של בירה, אתם יכולים לגוון ממשלוח למשלוח.

כמה יעלה ברז בירה ביתי?

המחירים של ברזי הבירה משתנים בין סוג הברזים, ניידים ונייחים, ומשתנים נוספים.. ישנן חברות שמוכנות לעשות עסקאות שונות המשפיעות על המחיר הסופי על פי הזמנת חביות הבירה באופן שגרתי. על פי צריכת הבירה הביתית שלכם, תוכלו לדעת האם משתלם לכם להזמין בירה בכמות גדולה יותר ולאחסן אותה מעט עד לשימוש, או שעדיף להזמין בכל פעם את הכמות הרצויה.

לכמה זמן מספיקה חבית בירה?

שאלה מצוינת! אבל רק אתם תוכלו לענות עליה. מי שותה בירה בבית שלכם – רק אתם או שדיירים נוספים? כל כמה זמן אתם מזמינים אורחים שאוהבים לשתות בירה? ומה הרגלי השתייה שלכם? התשובות לכל השאלות הללו יעזרו לכם להבין תוך מספר שבועות כל כמה זמן עליכם לחדש את המלאי ולהזמין משלוח חדש של חבית בירה.