כפתור וואטסאפ
בלוג

להנות מבירה מהחבית בבית – הרמנוס

עליית המחירים מורגשת כל יום ובמקרה שלנו, כל ערב. אם בעבר כוס בירה מהחבית הייתה זולה ונגישה כיום קורה דבר הפוך. מקומות רבים בהם מוכרים בירה מהחבית לוקחים מחירים מופקעים וההנאה מהבירה הולכת ויורדת ושוב, אנו חוזרים למקום הטוב בעולם, שם תמיד נהנים ושם בניינו – גם הכי כיף לשתות את הבירה בסוף היום. הבית שלכם. עכשיו אפשר להתקין בירה מהחבית בסלון ולהנות מהחיים

״לחיות את החלום״, שמעתם את המונח כבר?  בטוח שכן. גברים רבים, וגם נשים, משתמשים בו כאשר מישהו או מישהי מתאר סיטואציה יום יומית שאותה הוא חי ולאחר היא נראית לקוחה מסרט, מרגישה מותרות.

בהרבה סרטים וסדרות רואים ברז בירה בבית. היום זה כבר לא נראה רחוק, היום זה אפשרי. כאן ועכשיו. קר וכיף מתמיד וכמובן, באיזו בירה שאתם רוצים.

״הרמנוס״, בספרדית ״אחים״, היא חברה העובדת עם מותגי הבירות הגדולים בעולם ומתקינה ברזי בירה בבתים. אי אפשר להגיד שזהו לא פתרון גאוני. הרבה פעמים אנו מגיעים לבר כלשהו והבירה מהחבית אינה הבירה המועדפת עלינו, כבר כאן, תוכלו לבצע את השינוי. מגוון המותגים העצום של הרמנוס מאפשר לכם התקנה של חבית הבירה שאתם הכי אוהבים לבית.

מערכת מזיגת הבירה לבית אולי נדמית לכם כמורכבת, אך לא זה הדבר, להיפך. מדובר במתקן פשוט שלא תופס כמעט מקום וכאמור, לא מלכלך את הסביבה ובקיצור, שונה לחלוטין ממה שאתם רואים בברים עמוסים. נשארו רק הדברים הטובים – הקור והבירה שאתם אוהבים.

הפשטות, הקלות והקלילות במתקן בירה ביתי

המחשבה של להתקין ברז בירה יכולה להידמות למורכבת ובעייתית, אבל היום הדברים פשוטים. כל כך פשוטים. אז איך זה מתבצע?

דבר ראשון עליכם לבחור את המערכת הספציפית אותה תרצו. אולי כאן זהו רגע מתאים להזכיר כי מדובר באלכוהול וצריכה מופרזת שלו מסכנת את הבריאות שלכם ואת בריאות של הקרובים אליכם.

 

הרמנוס מציעה מערכות רבות ובאתר האינטרנט תוכלו לבחור את המתאימה לכם וכמובן, את מותג הבירה אותו אתם הכי אוהבים. בשלב השני כמובן תצטרכו לתת את פרטי האשראי ולאשר את ההזמנה.

בשלב השלישי של התקנת מערכת מזיגת בירה לבית, עליכם לתאם עם אנשי המקצוע ולקבל פרטים. ברגעים כאלו נאמרים דברים חשובים מאו שתמיד שוכחים מהם, כך שרצוי להצטייד בדף, נייר ועט ולרשום היטב גם את השאלות שיש לכם.

לאחר ההסבר ושיחה עם איש המקצוע, חבית הבירה שלכם מחכה רק לכם. מזגו לעצמכם ולבן או בת הזוג שלכם אם מדובר במתקן בירה ביתי , או עם חברכם בעבודה ותתחילו להנות מהחיים.

לא, לא שכחנו: יש גם את החביות הריקות. כמובן שאת החביות הבירה הריקות אין לזרוק, ויש לתאם עם החברה את לקיחת החבית הריקה.

דברים חשובים לגבי התקנה של ברז בירה ביתי

כיוון שמדובר במגוון אינסופי של מותגים ומערכות, לכל אחד יש את התנאים האופטימליים שלו ועליכם לשאול את המוכר או המוכרת שממנו אתם קונים.

תוקף חביות הבירה באופן כללי הוא בין חודשיים לארבעה חודשים, כמובן כאשר הברז במקום מוצל וקריר (גם אם זה במרפסת או בגינה, יש לשים את מערכת מזיגת הבירה לבית במקום קריר באמת).

לחביות בירה יש סוגים שונים, כמו חביות יין, וויסקי וכו׳ ועליכם לשאול את המוכרים כדי לקבל פרטים. כמעט סיימנו, כעת נותר לנו לאחל לכם שחבית הבירה לבית שלכם לא תגרום לכם להשתכר, אלא לשמוח. יחי ההבדל.